Ahad, 3 Julai 2011

sayA hiPokrit kan ??

Hari tu kita gaduh..
Saye main-main...
Tapi awk ingat betul-betul...
Tak tau la nk ckp mcmana lg..
Lantak awk lah!

Semlm kita berselisih..
Saye buat dunno
Awak pandang saye
Saye buat dunno jugak
Degilnyer saye..!!

Saye nmpk awak
Saye nk panggil
Tapi awak x toleh
Sebab saye panggil awak dalam hati
Bodohnya saye..!

Awak tegur saye
Saye buat dunno gak...
Tapi awak xtahu happynya saya masa tu..
Lepas tu saye dengar awak cerita yang awak dah jatuh cinta dgn sorang laki...
Sedihnyer saye…!

Awak keluar tgk wayang
Saye pun pegi jugak
Tapi awak keluar dengan dia
Saye tengok aje....

Awak call saye
Mengacau betul ar! dah la tgh tido...
Tapi saye layankan aje
Awak ckp yang awak dah putus dengan dia...
Saye senyum sampai ke telinga
Tapi awak tak nampak
Saye pon cakap..,"Kesiannya awak..."
(Hipokritnya saye!! Hehe!)

Hari ni hari jadi saye..
Tapi awak luper..
Saye sedih sgt...
Tapi takpe,awak bukannya sesiapa
Awak mintak maaf...
Saye senyum je..
Saye kata tak kisah..
Awak belanja tgk National Treasure..
Isk tak romantik nyer!!

Tapi best jugak
Sbb saye dapat perfume
wangi!! suker sgt!
Tapi saya tak tahu sapa pengirimnya...
Awak nampak,
Dan awak terus balik..

Saye panggil awak,
Tapi awak tak toleh,
Saye Cuma nak bgtahu...
Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!

Saye kejar awak
Awak terus jalan
Saye tolak awak.
Awak jatuh...

Saye nampak lori
Betul-betul depan saye
Kalau la sempat
Saye nak bagitahu...

Awak..SAYE SAYANG AWAK !!! (",)