Rabu, 14 Mac 2012

macam tak bijak

.kenapa laki suke rambot panjang?? bukan ke wanita yang sepatot nyer berambot panjang? macam ney..tak ke tak bijak langsong? image dari pakcik google
lelaki ade eko kat belakang
ak benci !! qau tak nampak hebat pwn lah ade ekor mcm tuh ! nampak mcm qau nie bapak ayam ade r..
conth dari makcik google-
seriusly ak tak suke laki rambot panjang..mak ak pon tak suke lah..ee uu.kan semat kalau rambot pndek..nampak lah kewibawaan sbagai seorang lelaki..macam ney

image dari pkck google jgak..
S
erius ak tak kenal spe mamat nie..tp dye rambot pendek..itu yang perlu ade dalam diri seorang lelaki..tapi ak ta twu knpe laki rmbot panjg sampai leh wat ekor kudaa...bodoh je..kalau ade spe2 rmbot pnjg cm prmpuan,please jangan muncol depan ak..jangan nak tolong tambah dose ak leh ark?

laki pakai seluar macam perempuan
weyh!! ak benci lah!!! yang qow g pakai seluar ikot cutting gler2 tuu aphal? dah macam nyah ! eiii..geram betol ak..ak tak suke laki dress up mengalahkan perempuan ! baju ketat,seluar ketat,dah tu siap nak ambik gambo mcm perempuan..sedor lah diri tu weyh !! kalau ak nmpak lelaki macam nie,ak rse nak tendang2 je muke dye..wat ah cre lelaki..dah tuhan anugerahkan qau sebagai llelaki.grrrr !! dah tu siap pakai rantai dan loket besor2..walaweeeehhh ! dengan cincin berbatu2 besor3..pulak tu siap ade kaler itam.merah,hijau,biru bagai..herrr!!.. apsal lah wujud spesis cm nie kat dunia nie hah?? mintak dijauhkan.amin2 !


*

aku suka laki rambot pendek macam gamba tuu ,
rambut panjang ? tak sukaa !
rambot ade ekor ? lagi macam aku menyampah gilaa .
bukan macam lagi dah , memang tak sukaa pon .
lagi satu , rambut nampak panjang tapi tak berapa nak panjang macam perempuan pon aku sukaa . smart XD
tapi tu pon kalau sesuai dengan muka laa


-bersyukur sebab hubby sye tak beraambot panjang,tak pakai rantai dan loket besor,stil bergaya seorang lelaki.perfect dear !

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...